.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي

تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي توسط نایب رئيس مجلس شوراي اسلامي قرائت شد
به گزارش بازتاب آنلاین حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابي‌فرد نايب رئيس اول مجلس صبح امروز در جلسه علني مجلس، تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور را قرائت كرد، كه اين تذكرات به شرح زير است:
اقبال محمدي نماينده مردم مريوان خواستار دستور رئيس جمهور براي اجراي فصل دهم قانون مديريت خدمات كشوري و نظام هماهنگ پرداخت حقوق و مزاياي كاركنان دولت شد.
سید موید حسيني‌صدر نماينده مردم خوي خواستار دستور رئيس‌جمهور براي پرداخت بودجه مصوب براي تكميل آرامگاه شمس‌ تبريزي در خوي، و در تذكر به وزير امور خارجه پيگيري مطالبات ايران از عراق بابت غرامت‌هاي جنگ تحميلي و در تذكر به وزير بازرگاني تجديدنظر در تعيين تعرفه واردات شكر و همچنين در تذكر ي به وزير صنايع و معادن ضرورت جلوگيري از فروش كارخانه نساجي خوي به قيمت غير واقعي شد.
بهروز جعفري نماينده مردم سميرم در تذكري به وزير صنايع و معادن لزوم استقرار اداره صنايع و معادن در شهرستان سميرم خواستار شد و همچنين خواستار دستور رئيس جمهور براي استقرار ادارات محيط زيست، ميراث فرهنگي و گردشگري در سميرم شد.
قدرت الله عليخاني نماينده مردم قزوين خواستار دستور رئيس جمهور براي رسيدگي به وضعيت مديريت گروه صنعتي نقش ايران و تسريع در پرداخت مطالبات حقوق و مزاياي معوقه 6 ماهه كارگران و در تذكر به وزير جهادكشاورزي تامين اعتبار و بودجه مناسب براي پمپاژ آب از رودخانه‌هاي سفيدرود و قزل اوزن جهت رفع كمبود آب كشاورزي روستاي گورخانه بخش طارم سفلي قزوين و رفع مزاحمت و اذيت‌هاي وارده به كشاورزان يكي از روستاهاي بخش مركزي قزوين از سوي اداره منابع طبيعي استان خواستار شد و در تذكر به وزير راه و ترابري تخصيص اعتبار ويژه و تسريع در بهسازي، مرمت و آسفالت جاده روستاهاي هريان و فانقين و كتكان بخش رودبار استان قزوين شد.
كرمي نماينده مردم سنندج خواستار دستور رئيس جمهور براي شناسايي عوامل تهيه و انتشار فيلم‌هاي تفرقه‌آميز و همچنين در تذكر به وزير كشور لزوم اجراي بند الف ماده 62 قانون برنامه چهارم توسعه در جهت رعايت و حفظ حقوق شهروندان توسط شهرداري سنندج خواستار شد.
محمد حسین مقيمي نماينده مردم خمين در تذكري به وزير آموزش و پرورش تعيين تكليف و استخدام معلمين حق‌التدريسي خواستار شد.
سید سلمان ذاكر نماينده مردم اروميه در تذكر به وزير آموزش و پرورش رسيدگي به عملكرد و اصلاح مديريت سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي را خواستار شد.
عزیز اكبريان نماينده مردم كرجو اشتهارد در تذكر به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات رسيدگي به مشكلات ساختاري اداره كل ارتباطات سيار غرب استان تهران و همچنين در تذكر به وزير امور اقتصادي و دارايي رفع كمبود شعب بانك در مناطق مختلف شهرستان كرج خواستار شد.
ولی اسماعيلي نماينده مردم گرمي در تذكر به وزير امور اقتصادي و دارايي رسيدگي به وضعيت شركت آجر سفال اعظم گرمی را خواستار شد.
علی اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري در تذكر به وزير راه و ترابري تسريع در مطالعه جاده چهار خطه سازي تاكام و همچنين در تذكر به وزير صنايع و معادن تبديل وضعيت كارگران روزمزد قراردادي در دخانيات مازندران و در تذكر به وزير كشور اختصاص اعتبار به واحدهاي مسكوني و صنعتي آسيب ديده بر اثر طوفان و سيل اخير و در تذكر به وزير نيرو رسيدگي به طرح آبرساني منطقه ميان درود ساري و همچنين در تذكر به وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تقويت اداره اورژانس شهرستان ساري خواستار شد.
اميري نماينده مردم زرند در تذكر به وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تسريع در حل مشكل ساختمان و زمين خيريه درماني سجاديه زرند و رفع اختلاف پيش آمده را خواستار شد.
سید رمضان شجاعي كياسري نماينده مردم ساري در تذكر به وزير بهداشت تامين آمبولانس براي مراكز بهداشتي و درماني مناطق محروم حوزه انتخابيه را خواستار شد.
بهمن طاهرخاني نماينده مردم تاكستان در تذكر به رئيس جمهور خواستار دستور تسريع در استمهال وام‌هاي بخش كشاورزي در استان قزوين و همچنين در تذكر به وزير جهاد كشاورزي جبران كمبود كود شيميايي در شهرستان تاكستان و در تذكر به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بازگشايي كتابخانه عمومي تعطيل شده در روستاي فارسجين بخش زي آباد تاكستان و در تذكر به وزيرنيرو تسريع در برق رساني به روستاي قازن داغي بخش مركزي تاكستان و در تذكر به وزير نفت تسريع در رفع مشكل كمبود گاز مايع در شهرستان تاكستان و روستاهاي تابعه را خواستار شد.
ترابي نماينده مردم شهركرد در تذكر به وزير نفت تجديد نظر در شيوه محاسبه قيمت گاز در مناطق سردسير به علت تراكم خانوار در يك ساختمان و سرماي شديد منطقه را خواستار شد.
نقوي‌حسيني نماينده مردم ورامين در تذكر به وزير نفت تسريع در گازرساني به 30 روستاي شهرستان ورامين همجوار با لوله اصلي گاز و مناطق شهري جديد را خواستار شد.
مصطفی كواكبيان نماينده مردم سمنان و مهدي‌شهر در تذكر به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به روش قرعه كشي سازمان حج براي اولويت اعزام به عمره اعتراض كرد.
جعفري نماينده مردم بهار و كبودرآهنگ در تذكر به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اعتراض به روش قرعه كشي سازمان حج براي اولويت اعزام به عمره و بررسي توطئه تضعيف ايماني و مذهبي جوانان و عدم مقابله جدي با تهاجم فرهنگي و همچنين در تذكر به وزير آموزش و پرورش لزوم برنامه‌ريزي مشخص براي ساماندهي آموزش و پرورش و در تذكر به وزيرامور اقتصادي و دارايي ضرورت مقابله با سودجويان اقتصادي را خواستار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.